Link do profilu Instagram Masylant Bez Garnituru
Profil TikTok Masylant
LinkedIn Masylant
YouTube Masylant

Marketing dla motoryzacji.

LinkedIn Masylant
YouTube Masylant

Marketing dla motoryzacji

Zdjęcia - lwia część każdego ogłoszenia

Człowiek robi zdjęcia samochodom - Masylant

Każde ogłoszenie to historia, która może i powinna sprzedawać. Zastanów się, co Twój klient dostrzeże na początku i czy będzie chciał wejść głębiej i poznać szczegóły. Odpowiedź to - zdjęcia! One generują ruch oraz ciekawość, czy Twoje ogłoszenia mają dobre kadry? Czy opowiadają historię? Sprawdź, dlaczego to takie ważne...

CZYTAJ WIĘCEJ

Zawsze stawiaj na jakość! 

Prezentacja produktu.

red Ferrari vehicle

Twój produkt może być najlepszy na świecie, wielu powie, że „sam się sprzedaje”, ale czy to prawda? Bardzo często nie zdajemy sobie sprawy, co dokładnie wpłynęło na zwiększoną sprzedaż, albo wyjątkowe zainteresowanie klientów daną rzeczą. Wielokrotnie tymi czynnikami są dobre zdjęcia (o tym mamy osobny artykuł) i opis, który również ma wielką moc. Przeczytaj i sprawdź, czy Twoje ogłoszenia nie są w tyle za konkurencją...

CZYTAJ WIĘCEJ

Czym jest Favicon ?

computer screen showing google search

Wielokrotnie szukamy rozwiązania swojego problemu lub sprawy w internecie, pierwsza strona przeglądarki to często ostatnia, przy sprawdzaniu pokazanych przez wyszukiwarkę odpowiedzi. Jeśli już tam jesteś, dobrze by było, by przy nazwie strony Twojej firmy widniał znak, logo, które klienci będą kojarzyć. To coś w rodzaju atrybutu, który dobrze mieć, ponieważ Cię wyróżnia w gąszczu konkurencji. Czy warto mieć tzw. Favicon? Przeczytaj i zobacz, co możesz dzięki temu zyskać.

CZYTAJ WIĘCEJ

SEO - mały skrót,

wielkie znaczenie

Pozycjonowanie nawet dziś przez wielu „dużych graczy” potrafi być zaniedbywane lub nawet całkowicie pomijane. Choć jest to pracochłonny element i nie daje natychmiastowego efektu, to z całą pewnością warto się tym zainteresować, bo efekty po czasie będą miłym zaskoczeniem. Dlaczego najlepiej zacząć od razu i jakie efekty to przyniesie? Przeczytaj i nie daj się wyprzedzić konkurencji!

CZYTAJ WIĘCEJ

Storytelling - czyli choć opowiem Ci jak to działa

Elegancko ubrana Kobieta uśmiecha się, słuchająca widownia i klaszczący ludzie w pomieszczeniu - Masylant

Czy pamiętasz z przeszłości jakieś wydarzenia, suche fakty, które być może udało Ci się znaleźć w internecie lub gazecie? Nie zastanawiaj się, nic co nie przyciągnęło Twojej uwagi nie zostało przez Ciebie zapamiętane w szczególny sposób. Z pewnością jednak możesz powiedzieć jakąś niesamowitą i atrakcyjną historię, którą opowiedziała Ci mama albo wujek. To właśnie jest przewaga storytellingu... Jeśli chcesz więcej przydatnej wiedzy na ten temat i jak wykorzystywać storytelling w biznesie, nie krępuj się i naciśnij przycisk poniżej!

CZYTAJ WIĘCEJ

Personalizacja w marketingu. Jak docierać do klientów?

Choć jest to zagadnienie, z którym często się spotykamy to ludzie, nadal mają problem z właściwym zrozumieniem wagi personalizacji. Zobacz, w dzisiejszym pędzącym świecie, gdzie większość ma telefony z popularnym owocem na jego plecach, trzeba się jakoś wyróżnić i tu świetnym rozwiązaniem jest popularny już etui na telefon, wzorów i kolorów... miliony. Podobnie jest w marketingu, jeśli będziesz oferował wszystkim swoim klientom jedno i to samo rozwiązanie bez zagłębienia się w prawdziwe potrzeby, nie będziesz atrakcyjny, bo nie rozwiążesz ich problemu, musisz personalizować ofertę! Zobacz, jak to robić i dlaczego to tak istotne.

CZYTAJ WIĘCEJ

PR w marketingu. Jak cię widzą inni?

Ponoć pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz, dobry PR pozwoli Ci na cieszenie się dobrym wrażeniem przez długi czas, a zły zburzy wszystko, co próbujesz zbudować. Chodzi o to, by mieć świadomość tego, że to, jak nas postrzegają inni, ma duży wpływ na to, czy chcą z nami współpracować, czy też nie. To również postrzeganie nas samych, jak chcemy być widziani. To niezwykle ważny element w budowaniu marki, gdyby tak nie było, wielkie korporacje nie zatrudniałyby osób od public relations i nie budowały działów zajmujących się tym tematem. Jeśli jeszcze nie wiesz, jak podejść do tego zagadnienia, kliknij „CZYTAJ WIĘCEJ”.

 

CZYTAJ WIĘCEJ

Jak dotrzeć do Klienta przez marketing?

Pierwsze co zapewne przyjdzie Ci na myśl to REKLAMA i oczywiście, masz rację. Jednak mnogość i różnorodność jej formy jest duża i warto poświęcić chwilę, by dowiedzieć się, jakie są aktualnie na TOP-ie. Czy można i czy warto skupić się na konkretnej grupie klientów, by zbudować trwalszą relację? Przeczytaj artykuł i sprawdź, czy Twoje reklama nie wymaga poprawek.

CZYTAJ WIĘCEJ

Menu

Przydatne informacje

Social media

Profil TikTok Masylant
Profil Instagram Masylant
Profil LinkedIn Masylant
Profil YouTube Masylant

Ta strona została stworzona przez Masylant sp. z.o.o. - chcesz podobną? Zgłoś się do nas.